هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
در این مقاله به توضیح مختصری از مفهومی به نام ۴P در بازاریابی میپردازیم. در [...]
مبحث پوزیشنینگ (positioning) یا همان جایگاه کسبوکارمان در ذهن مشتری به دنبال یافتن جایگاه مد [...]
چرا استفاده از آواتار مشتری لازم است؟ طراحی آواتار مشتری موضوعی است که میتواند در [...]
تشخیص مشتریان هدف کسبوکار ما (TARGETING) در مقاله قبل با مفهوم تقسیمبندی بازار و مشتریان [...]
مشتریان کسبوکار من چه کسانی هستند؟ شاید این پرسش بسیاری از ما در شغلمان باشد، [...]
اگر یک مشاور اقتصادی هستید حتماً به مهارتهای فروش احتیاج خواهید داشت. تکنیک هایی که [...]
بازاریابی انواع مختلفی دارد که هر کدام می بایست طبق اصول آن انجام شوند. آیا [...]
روش های عادی بازاریابی خسته کننده هستند و نمی توانند جذابیت کافی برای جلب توجه [...]
فروش تلفنی به عنوان یکی از حرفه ای ترین خدمات بازاریابی محسوب می شود. این [...]
نحوه ی فروش هر کالا کار آسانی نیست. اما به نظر شما آیا هر کالا [...]
زمانی که یک کسب و کار میخواهد گسترش یابد و به سود های پایدار و [...]
شاید برای شما هم پیش آمده باشه که از فروشنده ای بدون هیچ دلیلی خوشتان [...]
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟