آیا میدانید چه کتابهای بازاریابی محتوا را باید بخوانید؟

آیا میدانید چه کتابهای بازاریابی محتوا را باید بخوانید؟

بازاریابی انواع مختلفی دارد که هر کدام می بایست طبق اصول آن انجام شوند. آیا میدانید اصول مهم بازاریابی محتوا چیست؟ برای دانستن این موضوع راه هایی همچون: مطالعه کتابهای بازاریابی محتوا و مقالات، استفاده از فایل ها یا پادکست های آموزشی، شرکت در کلاس های محتوا نویسی و یا استخدام استاد خصوصی وجود دارد. نکته بسیار مهمی که باید در یک محتوا وجود داشته باشد، نوآوری و فرصت سازی برای مطالعه کنندگان است. یعنی مخاطب بتواند نکات کتابهای بازاریابی محتوا را از داخل مقالات بفهمد. لذا زمانی که مقاله خود را بنویسید حتماً به فرصت سازی برای مخاطب فکر کنید و برای فهم بیشتر مقالات می توانید روی دانسته های علمی مخاطب حساب کنید

چرا باید از کتابهای بازاریابی محتوا استفاده کنم؟

استفاده از روش های بازاریابی که دارای اصالت هستند علاوه بر این که می توانند برای کسب و کار شما سود سازی کنند، توانایی افزایش شهرت اجتماعی و شغلی شما را نیز دارا هستند. آیا میدانید منظورمان از روش‌های اصیل چیست؟ روش های اصیل روش هایی هستند که بر مبنای علم و با پشتوانه منطقی به شما راهکارهای عملی می دهند. یکی از روش های اصیل که به راحتی در دسترس همه قرار دارد استفاده از کتابهای بازاریابی محتوا است که برای نگارش مقالات و افزایش سطح علمی نیز کاربرد دارند. این روش ها علاوه بر فرصت سازی برای مخاطب مزیت های بیشمار دیگری هم دارند.

چرا باید از کتابهای بازاریابی محتوا استفاده کنم؟

استفاده از روش های بازاریابی که دارای اصالت هستند علاوه بر این که می توانند برای کسب و کار شما سود سازی کنند، توانایی افزایش شهرت اجتماعی و شغلی شما را نیز دارا هستند. آیا میدانید منظورمان از روش‌های اصیل چیست؟ روش های اصیل روش هایی هستند که بر مبنای علم و با پشتوانه منطقی به شما راهکارهای عملی می دهند. یکی از روش های اصیل که به راحتی در دسترس همه قرار دارد استفاده از کتابهای بازاریابی محتوا است که برای نگارش مقالات و افزایش سطح علمی نیز کاربرد دارند. این روش ها علاوه بر فرصت سازی برای مخاطب مزیت های بیشمار دیگری هم دارند.

لیستی از بهترین کتابهای بازاریابی محتوا

⦁ بازاریابی محتوایی :

کتاب به قلم جو پلیتسی و به ترجمه ی سجاد خزایی و مریم نجفی است. نویسنده دو مفهوم استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا را از یکدیگر جدا می کند و هر کدام را توضیح می دهد. این کتاب برای اهداف بلند مدت محتوا نیز برنامه دارد.

⦁ بازاریابی محتوایی کاربردی:

نویسندگان این کتاب آقایان مهرداد و علی شه شناس هستند. آنها در کتاب توضیح می دهند که دارایی شرکت ها فقط در اموال و حساب های بانکی خلاصه نمی شود. بلکه دارایی های ناملموسی وجود دارند که آنها می‌توانند برای شرکت ها درآمدزایی کنند.

⦁ ماشین محتوا :

این کتاب به قلم دن نوریس و به ترجمه ی علیرضا دهقانی و محمد مهدی محمودی است. نویسنده در این کتاب توضیح می دهد که هیچگاه هزینه برای تبلیغات نکرده است؛ بلکه از مدیران اجرایی توانمند برای تولید محتوا استفاده کرد. او (نویسنده) توانسته است که درآمدی بالغ بر ۹۰ هزار دلار در هر ماه کسب نماید.

⦁ استراتژی محتوا برای وب:

این کتاب به قلم کریستینا هالورسون و ملیسا ریچ و ترجمه ی نسیم قیاسی و آرش آذرنگ است. یکی از مهم ترین نکاتی که در این کتاب ذکر می شود این است: به جای آنکه شما مرکز تولید محتوا شوید اجازه دهید تا مخاطبان و کاربران برای شما محتواهای گوناگون و متفاوت تولید کنید. این نوع از استراتژی کتابهای بازاریابی محتوا میتواند بسیار موثر باشد.

⦁ بازاریابی محتوا برای جذب مشتری:

نویسندگان این کتاب تلاش کردند که به مجموعه سوالات مهم مخاطب پاسخ داده و نتایج روش های متفاوت سئو را به خوانندگان نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.